Nya lokaler och Sommartävling

Nya lokaler

Vi har haft fullt upp med att flytta porträttstudio och digitallabb till ny adress i Kallebäck. Anledningen är att lokalerna i Traktören ska byggas om. Vi återkommer efter sommaren med mer praktiska detaljer om hur det kommer att fungera med de nya lokalerna.

Till dess: fotografera! Om inte annat med utgångspunkt i sommartävlingen 2024.

Sommartävling 2024

Sommartävlingen 2024 som är öppen för alla medlemmar har ämnet ”tid” – ett ämne vi tror kan locka fram många intressanta tolkningar.

Max antal är tre bilder. Namnge bildfilen med bildtitel, ditt namn och bildens nummer 1 till 3.

Maxstorlek: 25 mb per mejl

Skicka ditt bidrag senast den 30 september till traktorensfotoklubb@gmail.com
Ange ”Sommartävling 2024” i ämnesraden när du skickar in ditt bidrag

Du som använder Instagram – tagga gärna dina bilder med #traktorensfotoklubb. Vi har som ambition att reposta sådant som bör få mer uppskattning. Glöm inte att följa klubbens konto på Instagram! https://www.instagram.com/traktorensfotoklubb/

Det går givetvis också bra att följa vår ”hashtag” på Instagram. Sök #traktorensfotoklubb på Instagram och klicka ”följ”! På så sätt ser vi alla mer av varandras alster!

Med vänliga sommarhälsningar

Styrelsen för Traktörens Fotoklubb